P paveman Apr 2, 2009 #61 Sab said: OK this is fun, I made a few. 40 piece: Premium Link Upgrade 60 piece: Premium Link Upgrade 100 piece puzzle: Premium Link Upgrade Click to expand... Awesome!!! More pls!!
Sab said: OK this is fun, I made a few. 40 piece: Premium Link Upgrade 60 piece: Premium Link Upgrade 100 piece puzzle: Premium Link Upgrade Click to expand... Awesome!!! More pls!!
K knowone Apr 9, 2009 #63 Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade
Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade
K knowone May 7, 2009 #73 Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade
Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade
K knowone May 8, 2009 #74 Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade Premium Link Upgrade
Cyclops_34 May 13, 2009 #77 robbied196 said: Oh ****! Not another addiction! Click to expand... Yes:thumbsup:
H heavyarmscustom May 15, 2009 #78 knowone said: Premium Link Upgrade Click to expand... This one took me 29 min :crash:
K knowone May 15, 2009 #79 heavyarmscustom said: This one took me 29 min :crash: Click to expand... Sorry, that is one of the harder pictures but she is sooo worth it!
heavyarmscustom said: This one took me 29 min :crash: Click to expand... Sorry, that is one of the harder pictures but she is sooo worth it!
H heavyarmscustom May 16, 2009 #80 knowone said: Sorry, that is one of the harder pictures but she is sooo worth it! Click to expand... lol. I was trying to do a 100+ pieces puzzle in under 10 min and I was doing good too(11 min) till that one.
knowone said: Sorry, that is one of the harder pictures but she is sooo worth it! Click to expand... lol. I was trying to do a 100+ pieces puzzle in under 10 min and I was doing good too(11 min) till that one.